Communicatie

bereik de juiste doelgroep met de juiste woorden

Wat wil je communiceren je naar je doelgroep? Hoe ga je dat dan doen? Welke online en offline kanalen ga je hiervoor inzetten? Hoe bereik je de doelgroep aan wie jij een boodschap wil overbrengen en hoe ziet die boodschap er dan uit? Wat past bij jouw bedrijf? Als je hierbij hulp nodig hebt óf dit helemaal wil uitbesteden, dan kun je mij hiervoor inschakelen.

less is more

Helder communiceren heeft te maken met het onderscheiden van hoofd- en bijzaken. Ondernemers willen vaak alles laten zien wat ze aanbieden of kunnen, waardoor de boodschap die ze willen uitdragen onduidelijk en te veel wordt. Daarbij is complexe materie vaak lastig om duidelijk over te brengen. De kunst is het dan om helderheid te scheppen en de kern van de boodschap uit te lichten en zó te formuleren dat mensen blijven kijken, lezen en luisteren.

content voor:

  • websites
  • brochures
  • whitepapers
  • productomschrijvingen
  • digitale nieuwsbrieven
  • e-mailings

Hoe bijzonder is het dat een marketing advies bureau in staat is de essentie van je dienstverlening in woorden en beelden te vangen, die volledig aansluiten bij je eigen denkbeelden en gevoelens. Zonder Franje kan dat op een fantastische manier. Het bewijs vind je op mijn prachtige website.

Riet Brouwer - Coaching